Sunday, March 4, 2012

~~kisah anak-anak comel~~

Assalamualaikum...hehhe baru abes class, relief jek pun ai ni, cam biasa isnin, gue ada satu class jek..ngeh3


Weekend baru ni abeskan masa di KL, jumpe kwn2 dan sopinn ngabeskan duit...pagi sabtu baru ni, sementara nak jumpe adik aku, aku duk jap minum air...tetiba ada sorg budak comel sentuh paha aku..aku senyum jer la tgk dia, tanya nama "AIGIEL" dia kata...Ya Allah, pandang byk kali pun tak puas, teringat cartoon pebret aku dlm monster inc, BOO, sebijik..dgn tocang dua dia, pakai kasut pink ngan baju putih, mcm princess..tp aku tak bawak henset lak masa tu..if tak..huuhuu

Mlm tu bersembang ngan I----, terbayang lak dua wajah comel yg mmg sgt aku sayang sejak dorg lahir dulu...yg slalu aku nk bawak walau aku g mana pun kalau boleh, even g kuantan ai tu pun aku hangkut gak....sbb aku syg dorg mcm anak sendiri..tapi ml tu bila aku dgr cerita yg tak sepatutnya rasa nk marah pun ada..tak pernah lg aku dgr dari mulut sorg yg bergelar ibu "aku tak nak anak2 ni, biar ngan ayah dia jek, dh besar sok pandai la dorg carik mak dia" Ya Allah, sentap jantung aku dgr...klu depan aku dia wat camtu, mmg aku sound direct jek..dah la selama ni aku dgr dia merungut jek bila jaga anak kecik...tak faham aku...Allah dah bagi anak pun tak nak jaga dgn baek, tu yg aku ckp ngn I----, klu dia xnk dak2 tu aku pun leh jaga...InsyaAllah..

Alamak, lapo la plak..nk g kantin makan jap...nk rest utk esok..Moga Allah mudahkan urusan aku esok dan semoga semuanya berakhir dengan baikkk sgt...Aminn

No comments: