Saturday, December 18, 2010

dua hari dKuala Lumpur

Hurmm...cuaca tgh mendung jer kat KL nih...buat mata mau tutup jek...tinggal sorang2 kat umah coz dak ber3 nihh dah kuar ke Jusco sopin..aku?? ermm malas la plakk, nnt elok2 aku tanak beli apa2, aku lak yg angkut beg paling byk skali kuar JJ tu...bahayaaa...

Tapi sbnrnya aku nk rest kat umah jekk...dh penat kije then kena la rest ket..smlm pun kuar ngan dak2 umah g jalan TAR, xde sopin pun, juz jalan2 cuci mata jek, ingt nk beli nasi kerabu pebret haku kt situ, acik tu x bukak ler pulakkk...huhuhu...windu nasi kerabu ngan laksam dia daaaa

balik dr key el, siap mandi sume, dh lepak ngadap tv tgk bola, msia vs vietnam...nasib baik seri smlm...congratz to fahmi la...abis daya aku nengok tangkap bola tu....hehe nway gud luck masa final nnt utk msian team....ermmm habis tgk bola, wat perangai nk tengok wayang pulakkkk....arghhhh sempoi sudahh mlm nihh nk tgk movie...sejak jadik cikgu dh lama tak masuk panggung...punya la malas semalam, aku belasah pakai baju tido jer g Wangsa Walk tgk movie...juz tukar seluar jek, takkan plak aku nak pakai suar purple bunga2 buah epal nk g tgk wayang...ajer giler teman...hahah...pakai baju tido ngan jeans, sarung sweather then gerak g wangsa walk, masuk tgk movie kul 11.30...saje ngan dak2 umah santai2 malam2....lgpun dah lama x kuar sama2....tgk cite pun yg tak payah pikir byk2, juz utk gelak2 jer...kuar panggung lak leh tawaf satu wangsa walk, carik kete tarak jumperr....musykil tullll...penat jln2 pagi2 hariii......apa kes la carik kete parking kat mana pun susah smlm.....huhuhu....balik umah ZzzzZZhh

hari nihhh rasa malas nk wat pape...dlm kepala ada plan nk kuar, tp hati kata malas, nk layan tv jek...nnt penat aku gak nk membebel kt diri sendiri..hehe...bangun tido tadi, goreng karipap for bekfes, then baca magazine jek sambil budak2 nihhh layan cite korea....pastu dorng decide g JJ, aku juz layan CSI ni ajekk...

esok?? ermm kije kottt..kot??? owhh cikgu rasa malas lak...duk umah wat kije skolah laaa.....tetiba rasa rindu nk jumpe anak murid daaaa...heheh

2 comments:

ataicha said...

hahahha.. malas jadi cikgu dah erk?

idahanim said...

uishh apa lak....masih, tetap dan akan sayang kije chekgu smpi bila2..hehe