Saturday, May 1, 2010

hurmm....no topic


hehe...salam semua...petang2 di kuala lumpur, angin kuat kat luar tu, sejuk ket haku...plan nak kuar tadik, tapi mood nak wat soklan math student aku dah ada, so proceed dulu, nak tunggu mood baru tak tau bila lak nak datangnya....minggu yg sangat penat utk aku tiz week....to yati hopefully abah ko dah ok ( tak sempat nak temankan ko balik klate tiz week) apa pun harap ko ok, dan aku nak ko tau kalau ko susah or sedih aku pun akan rasa yang sama...heheh

ermm diam tak diam dah sebulan aku pegang title guru...bak kata best fren aku cikgu fadilah tu... "yanggg, aku dah mula chentakan kerjaya nih, wpun kdg2 student tu wat kite migrain, tp dowang jugak la yg berikan aku senyuman dan tawa kat skolah tu" hahahha...ptg nih tetiba teringat kat 2 kawan aku nih...sejak2 duk jauh nih, senang pulak nk windu kat datin ngan lot nihh...ntah aku dpt rasa cam kawan2 aku tgh sedang2 saje, mungkin tak begitu gembira sekarang....instinc kitowang kadang2 bagus jugak...maybe dh kawan lama, kot tgh sedih atau gembira sama2 boleh terasa...cewahhhh..betul ke?? haha....nway aku tetap doakan kami bertiga gembira dan bahagia sentiasa....dan persahabatan ini kekal selamanya....lama gak ek kitowang dh kenal since kat melaka lagik...mungkin persamaan dan perbezaan yg jadikan kitowang tetap kekal bersama...yaehh maybe, yang...ko pendengar yg baik, wpun hati tgh sedih or jiwa kacau, still mampu lagi menjadi pendengar setia...datin..ko kawan yg tak suka sakitkan perasaan org, suka tanggung sendiri apa saja dlm hati...dan aku? ehhe biar yg dua org tu jawabkan...whoaaa hari ni aku bercerita ttg 2 teman istimewa dihati aku....ulpss bukan bermakna yg lain tak spesel ek...tapi bak kata org ada teman yg hanya teman, dan ada teman yg akan spesel di hati....:p..wat kawan2 yg lain thanx kerana sentiasa menjadi kawan, teman, dan segalanya dalam hidup aku....aku tak mentioned nama korang coz hari ni ntah nape nama best fren aku yg nak aku ungkapkan dalam nihh.....nama korang tetap berada dalam ruang istimewa dihati aku...dan aku sayang kowang sampai bila2...hehe
selain family, insan2 ini lah yg byk tahu personal aku, baik aku, buruk aku, dan segala rahsia yg ada dlm diri aku....ermmm mungkin kitowang berkawan secara kebetulan, tapi pengakhiran persahabatan kami adalah bait2 indah yang byk blh kami ceritakan pada anak2 kami kelak...whoaa anak?? hahah bila la agaknya kitowang nak ada anak nih...hihih...persamaan ketara...hehe bila kitowang nak settle down...hahha cepumas soklan org utk kitowang...ye lah...setiap taon kitowang akn plan percutian bersama, at least dpt jumpe 2 3 hari, wat xtvt bersama2, cite menda2 yg syiokk, suka duka secara bersemuka....hehe itu lah kitorang....klu ingt cite zaman blajo lg la...ketawa sorang2 kadang2....rumate aku pnh panggil kitowang 3 stooges, team bola tampar kolej sama, team bola baling kolej sama...and "yang...ko ingt tak kite nyamar tak kenal datin masa dia g jumpe, sape ke namanya dak klate tu kat mines"...haha poyos tul masa tu...mlm2 buta merempit g mines semata2 nk jaga keselamatan datin tu...hehe giloss tull..
ermm panjang pulak...klu nk cite takkan abes kat sini...saje nk tulis sumtin utk best fren aku...aku anggap hari ni ari persahabatan kitowang, wpun sorang kt kl, kt johor, kt negeri 9...tp berita x pernah x sampai....haha ok la...cukup utk kami..
tunggu adik kesayangan aku nih...nak datang umah tak?? aku sowang2 nihh nengok angka2 math ni...poning den...hehe alahh PJ tu bukan jauh pun.....adik manja aku kat sungai buloh tu lg la dah lima kurun tak jumpe....k la, adiossss cepat la laling...nk makan kuey teow nihhhh

4 comments:

fadilah said...

moga persahabatan kite 4 ever n ever...memori indah tetap diati...moga impian kite bertiga akan jd kenyataan...insya Allah....

fadilah said...

hopefully our frenship never end...moga doa & impian kite bertiga akan jd kenyataan....

idahanim said...

hehe insyaAllah....we do our best..let God do da rest la...aminn

Anonymous said...

Kidney Health And Alternative Medicine http://bigeastsportsforum.com/ - zithromax online Less than one percent of those who take the medication will develop any of these symptoms at all, and those who do develop them usually will find that the symptoms subside after a couple days. [url=http://bigeastsportsforum.com/]azithromycin chlamydia[/url]